Min hobbyverden

Litt om livet mitt og alle hobbyene mine

Frosken og prinsessen eller froske-prinsessen?

Posted by isteenstrup den 13 januar , 2011

Her er en kjole jeg har sydd til en søt og glad jente som heter Celine. Dette er en kjole til å bli i godt humør av! Spreke, klare farger og en frosk som er klar til å kysse drømmeprinsen. Frosken er etter tegninger jeg lagde da jeg var liten. Lærte nemlig å tegne slike frosker av min tante Hanne. Vi pynta de på ulike måter. Både med prikker og striper, sure og blide. Man kan ha mye morro med frosker!

Mønster: Eget
Stoff: Chenille i rødt, pink, lime, hvit og oransje med blomster fra stoff og stil, sølvstoff fra s&s
Annet: Øynene er pyntet med knapper og prinsessekrona med strasstener

Alvehette med dusk:

Nærbilde av frosken:

Legg igjen en kommentar

 
