Min hobbyverden

Litt om livet mitt og alle hobbyene mine

Hemmelig venn-gave

Posted by isteenstrup den 7 januar , 2011

Det har dessverre blitt veldig lite søm siden i våres. Fikk rett og slett en overdose søm og sygleden forsvant.. Men litt har det blitt. Blant annet denne ballongbuksa med broderier til en hemmelig venn på et mammaforum.

Den er sydd etter et mønster jeg konstruerte på sykurs i sommer og jeg har brodert inn nanvnet til babyen i baken. Buksen er foret og har ribb både på bena og i livet.

Jeg glemte å ta bilde… så bildet har jeg «stjelt» fra den hemmelige vennen min 😉

Legg igjen en kommentar

 
