Min hobbyverden

Litt om livet mitt og alle hobbyene mine

Barselgave til min niese

Posted by isteenstrup den 1 april , 2010

Her er de gavene jeg sydde til min niese skulle komme til verden. Heldrakten og bodyen er fra By Torin og i deilig merinoull. Disse har jeg applikert på hjerter som står Mammas prinsesse og Pappas lille prinsesse på.

Så sydde jeg denne søte dressen fra et Ottobre-blad. Den er foret med deilig økologisk bambusfleece, hovedstoffet er bomull fra Michael Miller og ribb fra tantemie.  Den har trykknapper foran for enklere påkledning/bleieskift.

Én kommentar to “Barselgave til min niese”

  1. marianne said

    hei, så masse flott du lager.. tar du imot bestillinger på prinsessekroner i fleeze???

    marianne

Legg igjen en kommentar

 
