Min hobbyverden

Litt om livet mitt og alle hobbyene mine

T-skjorte med lomme

Posted by isteenstrup den 17 mars , 2010

Jeg har hatt så lyst å sy noe av dette stoffet helt siden det dukket opp i postkassa 
mi. Og i dag skulle jeg sy en blå kjole for en kunde, så da passet det jo såå fint å sy en t-skjorte til Evander med det samme. Og ikke nok med det, jeg fikk testet enda et nytt mønster fra den nye boka mi. Denne gangen var det lett å finne frem til mønsterarket og lett å tegne av.

Jeg valgte å sy på en lomme foran, siden Evander elsker å putte biler i lommene sine. Her var jeg nøye med å få lomma til å treffe akkurat likt som stoffet bra, slik at man ikke kan se at det er en lomme på avstand. Veldig fornøyd med det!

Mønster: Imke t-skjorte fra Sewing clothes kids love
Stoff: Husvogn interlock fra JNY (kjøpt hos Cethodesigns.no)

Her er Evander med den nye t-skjorta si!

Én kommentar to “T-skjorte med lomme”

  1. så fin genser, og ikke minst for ett praktfullt stoff!
    Nå ble jeg skikkelig glad gitt, og jeg kan bare tenke meg at det blir enda bedre med en liten gutt og en masse lekebiler inni 😀

Legg igjen en kommentar

 
