Min hobbyverden

Litt om livet mitt og alle hobbyene mine

Insa skjørt fra Farbenmix-boka

Posted by isteenstrup den 14 mars , 2010

Sewing Clothes Kids Love
Sewing

Jeg fikk denne boka i posten fra Leanne.no denne uka og måtte jo bare teste ut et mønster med en gang. Det er 10 modeller i boka. Det som er litt artig er at man kan gjøre de så kompliserte eller enkle man vil. Jeg bruker jo ikke gjøre så alt for mye ekstra dill, så det var artig å prøve seg på litt anderledes mønster.

Valgte å teste skjørtet Insa skirt. Det var litt vanskelig å finne frem til rett mønsterark å tegne av, men når det var funnet var det enkelt å tegne av. Jeg valgte str 110/116 til Linea og det ble litt stort… men kan brukes i flere år fremover.

Mønster: Insa skirt fra Sewing clothes kids love

Stoff: Prikkete cord, rødt bomullstoff med hjerter fra s&s, hvitt bomullstoff med epler og rosa og rødt blomsterte bomullstoff fra textart.no, samt brunt med prikker og rødt med hjerter fra Inspirasjon på Stord

Annet: rødt blondebånd, rødt bånd med prikker fra s&s, hvit blonde fra kid, hjertebroderi

4 kommentar to “Insa skjørt fra Farbenmix-boka”

  1. annesan said

    For et utrolig herlig skjørt! Så nydelige farger, kombinasjoner og form! Flinke flinke Ingrid!

  2. Anne said

    Det ble kjempeflott! Men, det så ut som det var litt arbeid med det! Masse morsomme detaljer!! Du e go!

  3. citten said

    Det var virkelig lekkert 🙂
    Skulle gjerne hatt et slikt selv 😀

  4. litlokalen said

    Skikkelig hereleg og forseggjort skjørt!

    Det ligg noko til deg i bloggen min.

Legg igjen en kommentar

 
