Min hobbyverden

Litt om livet mitt og alle hobbyene mine

Ullkjole til meg selv – mojo family

Posted by isteenstrup den 6 mars , 2010

Jeg har laget meg en ullkjole med fire hjerter på stilker som representerer min familie; meg, min kjære K og våre to søte barn. Hvert av hjertene er pyntet med en strassten. For første gang har jeg prøvd å lage frontstykke i en annen farge og det likte jeg godt! Kjolen har rund hals og lange ermer.

13 kommentar to “Ullkjole til meg selv – mojo family”

  1. Anne said

    Den var nydelig!

  2. Andampawen said

    Du er så utrolig flink Ingrid! Kjolen er kjempenydelig ❤

  3. annesan said

    Det var en flott kjole, nydelige farger ❤

  4. Maja said

    Nydelig kjole! 🙂

  5. ennah said

    WOW.. nydelig kjole!!!

  6. Fia said

    Wow! Underbar klänning…önskar jag vågade mig på att sy en till mig själv…

  7. Kjempeflott kjole 🙂

  8. Mette said

    Kjempe fin

  9. Sååå utrolig flott!

  10. lise said

    Kanonflott, rett og slett!

  11. Bea said

    Åhhhhhh.. så nydelig!!! ønsker meg en ullkjole!!!

    ha en fin dag:o)

  12. Den var veldig lekker, flotte farger og fine symboler for familien din 🙂

  13. Pia said

    Virkelig nydelig!

Legg igjen en kommentar

 
