Min hobbyverden

Litt om livet mitt og alle hobbyene mine

Vinneren av fleecekjolen er trukket!!

Posted by isteenstrup den 5 mars , 2010

Da vil jeg først takke alle som har kommentert på konkurransen min. Kjempemange hyggelige kommentarer. For å trekke har jeg telt igjenom alle kommentarene, to ganger for alle som har lagt inn link på bloggen sin – og funnet totale antall lodd. Så har jeg brukt en random-tallgenerator som kom frem til tallet 93….
…. og den heldige vinneren av fleecekjolen er

Ivers84

Gratulerer så mye!!!

Håper på å få et bilde av kjolen i bruk 😉

3 kommentar to “Vinneren av fleecekjolen er trukket!!”

  1. Linn said

    Heisann! UTROLIG FLOTTE fleece kjoler!! Lurer på hvor mye du tar for en slik kjole… jeg er ein frodig dame som bruker str 48…
    Håper på raskt svar!!
    mvh
    Linn 🙂

  2. ivers84 said

    åååå….tusen takk 🙂

Legg igjen en kommentar

 
