Min hobbyverden

Litt om livet mitt og alle hobbyene mine

Bil-boks til Evander

Posted by isteenstrup den 3 mars , 2010

Er ikke ofte jeg har tid/inspirasjon til å gjøre andre ting enn å sy… men jeg fikk plutselig inspirasjon til å pynte denne boksen til Evander mens han sov i går. Han driver nemlig å bærer bilene sine med seg i Linea sine vesker. Jeg har jo lenge tenkt å sy en bilveske til ham.. men ting tar tid. Så kom jeg på denne metallboksen jeg hadde liggende etter min scrappeperiode. Den ble pyntet med diverse mønsterark (decoupage) og skal etter planen få noen bilklistremerker. Fant bare ingen for øyeblikket.

Gutten ble iallefall veldig fornøyd og begynte å fylle boksen med biler.

2 kommentar to “Bil-boks til Evander”

  1. Bravo said

    Så snill mormor som sender skjønne luer, og så superfin boksen til Evander ble!

  2. Tøff 🙂

Legg igjen en kommentar

 
