Min hobbyverden

Litt om livet mitt og alle hobbyene mine

Konkurranse!! Vinn en fleecekjole! *vinneren er trukket!*

Posted by isteenstrup den 1 mars , 2010

Jeg nærmer meg 50.000 treff  og dette må jo feires!! Det er så gøy at så mange følger med bloggen min. Jeg vil derfor gi vekk en barne-fleecekjole til en heldig vinner. Kjolen er i ca str 6 år. Det du må gjøre for å bli med i trekningen er å kommentere dette innlegget. Dersom du også reklamerer for konkurransen på bloggen din, vil du få dobbel vinnersjanse. Bruk gjerne bildet når du linker i bloggen din.

Jeg vil foreta trekningen når telleren har nådd 50.000 treff

Svart fleecekjole med lilla kontrastkanter. Alvehette med dusk og lange ermer. Kjolen har en sommerfugl applikert på brystet. Denne er pyntet med sømmer med metalltråd og hjertedekor. Sommerfuglen har følehorn pyntet med strasstener. Det er også sydd en flygebane med krusseduller fra nederst på skjørtet og opp til sommerfuglen. Nederst er et nydelig blomsterbånd sydd på i bølgemønster.

Mønster: Eget
Stoff: Svart og lilla fleece fra s&s, to quiltestoff i lillanyanser fra hobbybutikken i Horten,
Annet: Lilla strasstener fra s&s, lilla blomsterbånd fra ebay

VINNEREN ER TRUKKET!!!

Gratulerer til Ivers84.

96 kommentar to “Konkurranse!! Vinn en fleecekjole! *vinneren er trukket!*”

  1. litlokalen said

    Denne flotte kjolen vil være perfekt til litlo så eg slenger meg med og dobler vinnersjansen ved å linke i min blogg 🙂

  2. Venke said

    WOW! Den ville nok Sara på fem ha elsket! Jeg er med! 🙂

  3. Den er super fin! Hadde vært så glad om jeg vant denne til min lille jente!

  4. siri said

    jeg hiver meg med her, hadde vært en fantastisk gave til min herlige guddatter:D Jeg linker i bloggen min å øker vinnersjansen:D Håper virkelig jeg vinne for denne var bare helt fantastisk nydelig<3

  5. Soon / Helene Halvorsen said

    Det var en utrolig nydelig kjole, den kjolen ville vært verdens beste bursdagsgave til Cathrine, hun elsker kjoler og lille og sommerfugler er hennes favorit. Hadde hun sett kjolen hadde hun stått og hoppet opp og ned, klappet hendene sammen og sagt, «Jeg elsker den kjolen».

  6. piegirl said

    Så nydelig kjole!
    Perfekt for Maria……… om 4 år 😀

  7. astrid said

    For en premie – jeg er med!
    Har ingen blogg, men håper jeg alikevel tar vinnerloddet med dette innlegget.

  8. Bente said

    Nydelig som alltid, Emma! Jeg har både en datter og et tantebarn som ville elske denne! Krysser fingre og tær! Har dessverre ingen blogg, men forteller stadig om de fine kjolene dine til mine syglade venninner!

  9. Fio said

    Jaa jeg vil også vinne!!

  10. Åse said

    Åh, så nydelig kjole! Og gratulerer med snart 50 000 besøkende!
    Vil gjerne være med i konkurransen om å vinne kjole du har sydd til min lille snuppe på 5 år!

  11. Beate said

    En helt herlig kjole som Vilde ville elsket 🙂

  12. Sol Maria said

    Ååå herregud kor fin den va 🙂 du e bare ett unikum til å sy….. 🙂

  13. heidi said

    Jeg synes den kjolen der er helt nydelig!
    Tror nok at mine 3 prinsesser kunne tenkt seg en slik en, men den passer nok best til hun som snart er 5 år:) Hvis jeg er så heldig å vinne, så må jeg nok kjøpe et par til. He he;)

  14. Gulltopp said

    Den var nyyyydelig! Du er så flink at jeg blir helt stum. 🙂 Har dessverre ingen blogg, men to jenter som ville blitt veldig glade hvis vi vant likevel. 😉

  15. Heidi said

    Åh, det var virkelig en flott kreasjon! Jeg kjenner ei som ville elsket å gå i en sånn kjole! 😉

  16. Ingun said

    Åååå, så utrolig stilig! Som alltid! Dattera har sommerfugl-stickers på rommet, så det hadde vært midt i blinken.

  17. Hei!
    Gratulerer med masse besøk! Moro det. 🙂
    Hiver meg med på trekningen, tvi tvi!
    Kjolen er jo bare nydelig!
    Klem, Lille-T.

  18. Else Marie said

    Vil bli med jeg også……………
    Stilig.Som alt annet da…………

  19. Elisabeth said

    For en vakker kjole!! Den vil jeg veldig gjerne prøve å vinne til datteren min=) Også kan den jo gå i arv til datter nummer to!

  20. Bekkaen said

    Nydelig kjole! Jeg har en jente som hadde gått rett i den 🙂

  21. Christina said

    Vet du, denne hadde gjort seg SÅ bra i skapet til Mina! Hun vil bli den lækreste jenta i Skien med denne her – fin som hun er i lilla…..

  22. Heidi said

    Jatakk jeg vil absolutt være med i trekningen av den nydelige kjolen. Har ikke blogg så kan ikke linke 😦 Gratulerer med snart 50 000 besøkende, fantastisk flotte ting du lager!

  23. Jeg eier ikke vinnerlykke og ikke har jeg noen datter, men slenger meg på konkurransen likevel 🙂 Er ofte innom bloggen og ELSKER kjolene du lager, så om jeg skulle vinne så har jeg heldigvis en søt liten niese i rette alderen som elsker å gå i kjoler…

  24. Marit said

    Nyyyydelig kjole!!! Sy er bare så flink, å en super inspirasjonskilde for andre syere.
    Håper jeg er med i trekningen jeg også

  25. Lihn said

    Wow – 50.000 treff! Superbra, men kanskje ikke så overraskende siden kjolene dine re superkule 😀

  26. Yvonne said

    Du har noen fantastiske kjoler. Denne nydelige kjolen ville passet perfekt til min datter på 6 år.

  27. Nydelig kjole som det hadde vert morro å kunne vunnet, så jeg hiver meg med på trekningen.

    Har linket til deg i bloggen min, og lagt igjen spor inne på sykroken også. Er det det man kaller helgardering eller noe….eh.hm…..

  28. Wow, kjempestilig kjole!! Jeg hiver meg med og dobbler min sjanse ved å linke fra bloggen min også 🙂

  29. Connecta said

    Det har vært kjempegøy å følge med på alt det lekre du har laget, og det jeg har kjøpt av deg har endt som favorittplagg. Derfor må jeg jo være med i trekningen om en rålekker kjole til Tiril! 🙂

  30. LilleLeo said

    Jeg er selvsagt med! Har også linket i bloggen. 🙂

  31. ennah said

    Gratulerer med så mange treff på bloggen:) ikke rart at du har det, så mye inspirasjon og fine ting du lager!!!!
    Kjempe nydelig kjole. Jeg vil være med i trekningen!!:)

  32. Y said

    åh den här tror jag min äldsta skulle älska! självklart är jag med

  33. Trude said

    Å så nydelig kjole! Den ville jo passet perfekt til min lille turboprinsesse 🙂
    Du lager foresten utrolig mye fint.Er ofte innom og kikker.

  34. Otiibe said

    Den var fantastisk vakker den kjolen der!! Gratulerer med mange treff- veldig fortjent!!

    har linket i blogen også 😉

  35. Bravo said

    Fine kjolen! Klart jeg er med, og linker i bloggen også:)
    Gratulerer med snart 50 000, det er jo svært, jo!

  36. SiriR said

    Gratulerer med nesten 50 000 besøkende!
    Har akkurat oppdaget bloggen din og vil gjerne være med i trekningen om denne nydelige kjolen:)

  37. Aina said

    En helt nydelig kjole igjen! Du er utrolig flink! En kjole midt i blinken for snuppa her som elsker lilla og elsker sommerfugler! Har desverre ingen blogg, men reklamere for venner og kjente 🙂

  38. Gurimalla said

    Så fine kjoler du syr! Helt utrolig nydelige. Har ikke vært på denne bloggen før jeg. Jeg er imponert! Og blir selvsagt gjerne med i konkurransen. Har en prinsesse på fem år. 🙂

  39. Happy said

    Åh, så nydelig kjole du har sydd!

    Fatter ikke hvordan du får tid og ork til både søm, familie, trening og alt det andre du driver med. Bøyer meg i støvet (og håper å vinne kjole til snella mi).

  40. Ingrid said

    Kjempefin kjole! Jeg er veldig gjerne med i trekningen 🙂

  41. Anne said

    Hei! Denne kjolen var helt utrolig nydelig og jeg vil selvsagt være med i trekningen. Jeg reklamerer i bloggen min også!!

    Anne

  42. Grethe said

    Den var fin, den! Og så perfekt til min største frøken som er sommerfugl-fan. To lodd til meg – skal straks linke til siden din i bloggen min.

  43. mona said

    denne kunne vært midt i blinken til min datter.

  44. Mourie said

    Ååå, nydelig kjole! Litt for stor til snuppa enda, men håper likevel vi vinner!

  45. Andampawen said

    Du er så talentfull! Snuppa mi elsker både lilla OG sommerfugler. Midt i blink med andre ord!

  46. veslamor said

    WOW!!!
    Du er bare helt super på å sy klær!!

    Denne hadde passet fint her hjemme (om noen år så klart), men jaggu om jeg skal reklamere for deg i mange år hvis jeg vinner den! 😉

    Har dessverre ingen blogg.
    Men blir gjerne med på konkurransen for det.

  47. Lillemøø said

    Jeg er med! Den kjolen var nydelig. Blogget allerede!

  48. KarstenM said

    Hvis jeg hadde vunnet så ville jeg gitt den til min prinsess Sofie på 6 år. Krysse fingrene. Jeg sender selvfølgelig et bilde av hvordan den ser ut på henne 🙂

  49. lisbeth said

    Den var kjempe fin.. Den hadde vøri kjempe flott på datteren min gitt.

  50. Solensin! said

    Nydelig kjole, jeg kjenner ei jente som hadde blitt nydelig i den, og da hadde den blitt brukt av 2 søte små :o)

    Link lagt ut på bloggen min :o)

  51. Solveig said

    Jeg vil og være med. Enda en stund til snuppa blir 6, men denne var helskjønn 🙂

  52. Alin said

    Har skrive det før, kjempeherleg og flott kjole. Ikkje at det er anna å vente, når det kjem frå deg då. Skal komme link i bloggen min og 😉

  53. Min lille prinsesse ville blitt superglad for den nydelige kjolen!!

  54. Maja said

    Jeg vil være med i trekningen. Knallfin kjole. 🙂

  55. Sø gøy at det er så mange som leser bloggen din. Det er jo ikke så rart så flink som du er! En veldig flott kjole, passer nok ikke til min lille jente på 2 år. Men jeg er jo tante til noen jenter som hadde blitt kjempe glad!

  56. ÅÅÅå, selvfølgelig vil jeg være med å feire blogen din! Særlig ettersom jeg har mulighet til å vinne den supre kjolen!!!

  57. Anine said

    Kjempenydelig kjole! Og gratulerer så mye med snart 50.000 treff! Slenger meg med i konkurransen, jeg =)

  58. Eirin said

    Gratulerer med 50 000 besøkende. Skjønner det med så flotte klær!

  59. Grethe said

    Hei. Jeg blir gjerne med på denne flotte konkurransen og vinne en nydelig kjole 🙂
    Linker selvfølgelig også i bloggen min 🙂

    Hilsen Grethe

  60. Boo said

    Blogg har jeg ikke, så dobbel vinnersjanse blir det ei på meg. Men, denne kjolen var virkelig fin – og jeg vet at min kjolegale snupp hadde elsket den.

  61. Lissen said

    Gratulerer med snart 50 000 treff!

    Jeg linker i bloggen min og på FB jeg

  62. Har kommentert innlegget før. Vil bare si at nå har jeg linket til konkurransen din!

  63. Kirsebær said

    Jeg blir veldig gjerne med i trekningen, og tar 2 «lodd» da jeg også har linket i sidebaren i bloggen min. 🙂

    Ønsker deg en fortsatt fin uke!

  64. Guro Ingvaldsen said

    Kjempenydelig kjole! Så typisk Mojo, men samtidig så særegen! Du er superdyktig 🙂 Min blogg er fra jeg bodde i Spania og blogget hjem om livet vårt, så har nok ikke så mange lesere etter at vi kom hjem til Nord-Norge igjen… Men jeg skal tipse alle mine nære og kjære 🙂 Hilsen meget fornøyd Mojo-kunde som er full av beundring av både ditt og Liss’ arbeid 🙂

  65. Simba1 said

    Herlig kjole! Måtte jo bare snike meg inn her og se. Og kjolen ville passet flott til min 5-åring! 🙂

  66. duBedåre said

    Utrolig lekker kjole!!! Jeg linker deg opp fra bloggen din og tar to håpefulle lodd!

    Ha en fin og inspirerende syuke!

  67. runar said

    Jeg vil svært gjerne vinne:) Den var kjempefin:)

  68. Bente said

    Den kjolen var helt nydelig! =)

  69. Madelene said

    Jag vill gärna vara med och jag länkar med bild i min blogg!

  70. karin said

    fantastisk fin kjole – skulle gjerne sett min datter i denne ja 🙂

  71. Nyyydelig 🙂
    Jeg pleier aldri å vinner sånne trekninger 🙂
    men jeg ville bare si at kjolen var flott 🙂

  72. elin said

    grattis med så mange besøkende!!!!!
    jeg blir gjerne med i trekninga på denne kjolen!!!2lodd til meg takk!!!!!!

    mvh elin;-)

  73. Marianne said

    Kjempe flotte kjoler og har ei prinsesse som gjerne vil ha en sånn kjole 🙂 2 lodd til meg også 😉 ( har lagt link på bloggen :))

  74. Kristine said

    Så superfin! 2 lodd til meg takk 😀 har lagt til bilde og link i bloggen min også!

  75. Kristine said

    Åh, så utrolig fin! Dette vil jeg være med på!! Så fin side du har!!
    Hilsen fra «ny» på din side, Kristine 🙂

  76. ivers84 said

    Den var kjempe fin.
    Vil gjerne være med i trekningen og legge rut innlegg om det i bloggen min også 🙂

  77. Klaramell said

    Heisann. For noen nydelige kjoler du lager. Jeg vil gjerne være med i trekningen. Jeg legger en link på siden min.

  78. Miriam Haavik said

    Flotte kjoler.
    Har lagt ut link på facebook.
    Jeg vil være med i trekningen:-)

  79. Fantastisk fin kjole! Denne vil jeg gjerne være med i trekningen på:)

  80. Annelie said

    Ååh vad fin!
    Tar chansen och är med och tävlar 🙂

  81. Anja said

    Kjempeflott kjole! Er gjerne med i trekningen av den! 🙂

  82. Carina said

    Utrolig fin kjole du har sydd.
    Vil være med i trekningen 😀

  83. Janne said

    Nyyydelig kjole! Perfect til prinsesso mi….eg vil gjerne vera med på trekningen! Krysser fingrer og tær:) Så flott at det finnes flinke og kreative mennesker som gjør verden vakrere!

  84. linn said

    Flott side, og kjolen er nydelig. Jeg vil gjerne være med på trekningen:)

  85. Susanne said

    Du lager utrolig vakre kjoler. Maiken hadde nok sett super fin ut i den.

  86. Berna said

    Guu så nydelig kjole!! Vil veldig gjerne være med i trekningen:)) Linker til deg i bloggen min også:) Og gratulerer så mye med så utrolig mange besøkende! Fantastisk:D

  87. Renate Hovlid Østrem said

    Helt utrolig bra. Nydelig kjole som hadde gjort meg veldig gla. Klapp dere selv på skulderen…Veldig mye flotte kjoler

  88. FOr en skjønn kjole! Den vil vi gjerne vinne! Jeg linker med bilde på blooggen min!
    Gratulerer med masse besøkende også!

  89. Elin said

    Du lager bare så flotte kjoler og ting og tang at jeg gjerne ønsker å være med i trekningen av denne kjolen. Niesen min blir superherlig i denne kjolen tror jeg :-). Stå på, du er kjempeflink.

  90. Jeg vil også vinne! Nydelig kjole 😀

    Legger ut på bloggen min i ettermiddag!

  91. Benedicte said

    å, for en nydelig kjole!
    har lagat link i høyre sidemeny på bloggen min.
    klem fra Benedicte

  92. ingebjørg bratland said

    fantastisk kjole, vil gjerne vinne den!

  93. Carro said

    Grattis, grattis. Klart man vill vara med och få chansen på en så fin kjol. Länkar i bloggen för dubbel chans!

  94. Annelise Lund said

    Gu’ko fiin! Kan jeg få til min lille seksåring?

  95. Hanne said

    For en vakker kjole:-)Ville passet perfekt til min gudatter:-)

Legg igjen en kommentar

 
