Min hobbyverden

Litt om livet mitt og alle hobbyene mine

Nattkjole til Linea

Posted by isteenstrup den 26 februar , 2010

I dag surfa jeg rundt etter broderier og fant noen søte jeg bare måtte kjøpe. Så da måtte jeg jo også teste de ut… Dermed ble det en nattkjole til Linea. Sydd av et billig stoff fra s&s som viste seg å ha masse flekker på…. så jeg håper disse går bort i vask!

Linea ble iallefall glad og synes at fuglene var søte!

Mønster: eget, trenger litt justering for halsen ble for vid…
Stoff: rosa 30 kr stoff og prikkete jersey fra s&s, broderier fra EmbroideryDesigns.com og http://www.cuteembroidery.com.

5 kommentar to “Nattkjole til Linea”

  1. Pia said

    3 små skjønne «nattgaler» og en marihøne må vel resultere i søte drømmer! 🙂 Kjempesøte broderier til herlige Linnea!

  2. Shamu said

    Nydelig kjole på ei vakker og veldig fornøyd jente! Denne gir gode drømmer, garantert!

  3. Lissen said

    lekker nattkjole! jeg har samme stoffet med de samme prikkene, er redd de ikke går bort i vask

  4. Så mye flott du syr !! 🙂

  5. 3 små skjønne “nattgaler” og en marihøne

Legg igjen en kommentar

 
