Min hobbyverden

Litt om livet mitt og alle hobbyene mine

Gravidkjole og mammagenser

Posted by isteenstrup den 8 februar , 2010

Min lillesøster har termin i slutten av mars og da må hun jo selvsagt få litt mammatøy av storesøster!

Først en fleecekjole med armer i elefantjersey. En applikert elefant på brystet og pyntebånd under bysten (fordi den ble litt for stor der… så da måtte vi jukse litt…)

Så en deilig kosegenser i lyseblå stretsj velour og ermer i et tynt stoff med mønster. Hjerte av samme stoffet på brystet. Genseren har en bred ribb nederst som holder den fint på plass og fremhever den flotte gravidmagen. Den er rynket midt på hver side så det er plass til å vokse myyye mer. Her er hun ca 7 mnd på vei!! Se så fin!

2 kommentar to “Gravidkjole og mammagenser”

  1. silje said

    nydelige kjoler.
    hvor selges de? for jeg fant ikke noen priser på siden her?

Legg igjen en kommentar

 
