Min hobbyverden

Litt om livet mitt og alle hobbyene mine

Veske til verdens beste søster!

Posted by isteenstrup den 23 januar , 2010

I 2005 lånte jeg en veske av min lillesøsters om hun hadde kjøpt i Australia siden jeg likte så godt fasongen. Planen var å sy en veske til meg selv lik denne… men som de fleste av mine planer så ble det med tanken. Så til jul i år fikk jeg en ide om å heller sy en lik veske til hennes. Nå var jo tross alt vesken hennes både slitt og brukt i 4 år… Så jeg tegna og laga mønster.

Stoff: Brun cord fra s&s, diverse quiltestoffer i brun og rosanyanser
Annet: strassten, kokosknapp, glidelås, hvit kroklisse og rosa satengbånd fra s&s, brun hekla blondebånd fra hobbybutikken i Horten

Veska er pynta med mange flotte detaljer og applikasjoner. Den har en ipod-lomme, en glidelåslomme med ekstra lomme bak, to lommer på hver side av veska – akkurat plass til en halvliter brus  (eller tåteflaske) og en utvendig lomme. Denne lomma er pynta med brudebilde av søsteren min og mannen og en hjerteapplikasjon. Nok en hjerteapplikasjon på baksiden av vesken.

4 kommentar to “Veske til verdens beste søster!”

  1. nydelig!

  2. ohelene said

    Flott veske. Heldige systa!

  3. Kristine said

    Den vesken var vanvittig fin!
    Er dette noe du kunne tenke deg å lage en til av?

    Evnt pris på det?

    Ønsker meg skikkelig en sånn veske!!!

    Bøyer meg i støvet over fingerferdighetene dine!!

    Kristine

Legg igjen en kommentar

 
