Min hobbyverden

Litt om livet mitt og alle hobbyene mine

To brune fleecekjoler

Posted by isteenstrup den 21 januar , 2010

Fleecekjole “Purple haze” str 38/40

En nydelig fleecekjole i brun polarfleece med detaljer i aubergine og lilla. Kjolen har 4 hjerter totalt, hvorav det på brystet har kontrastsøm rundt. Trompetermer i aubergine fleece og tråddekor i bølger nede på skjørtekanten.


Fleecekjole “blomster-duo” str 38

En fleecekjole i brun polarfleece sydd på bestilling. Kjolen har to blomster og kontrastbånd rundt ermene i creme polarfleece. Kjolen har en høy, vid hals.

5 kommentar to “To brune fleecekjoler”

  1. Hannah Rahlff. 2682 Lalm said

    Så nyyyydelig! Vil du sy kjole til meg? Du kan maile eller ringe meg på 61239147.
    Beste hilsen. Hannah.

  2. Hanne said

    Hei, jeg ønsker meg denne kjolen med hjertene på. Hva er prisen?

  3. Nina said

    Dere har så utrolig mange flotte kjoler! Lurer på hvor mye den øverste brune kjolen hadde kostet å fått sydd? Og den bruke kjolen dere har sydd i brun med blomstrer på, med rosa og turkise kontrastbånd? De frister veldig mye 🙂

Legg igjen en kommentar

 
