Min hobbyverden

Litt om livet mitt og alle hobbyene mine

«Ishavshjerte» fikk et ekstra hjerte…

Posted by isteenstrup den 21 januar , 2010

grunnet en litt uheldig kunde. Varme vedovner og fleece går ikke så bra sammen. Da smelter fleecen… så det var kommet et stygt smeltemerke nederst på skjørtet. Dette har jeg dekket over ved å sy et nytt hjerte over flekken. Den ble skikkelig fin!

2 kommentar to “«Ishavshjerte» fikk et ekstra hjerte…”

  1. Hanne said

    Hvilken størrelse er det, og til hvilken pris selges kjolen?

    • mojodesign said

      Dette er en solgt kjole som jeg har fikset på for kunden!

      Kjolen ville kostet 1649,- + spesiabestillingstillegg på kr 500. Sjekk mojodesign.no

Legg igjen en kommentar

 
