Min hobbyverden

Litt om livet mitt og alle hobbyene mine

Kjole til prinsesse Linea (med tegning fra Linea)

Posted by isteenstrup den 19 januar , 2010

Denne kjolen har jeg gått og tenkt på lenge. Synes tegningene til Linea er så søte, så jeg ville bruke en av dem til å lage en applikasjon. Så da gikk jeg på jakt etter den perfekte tegning. Fant jo selvfølgelig ikke den jeg tenkte på. Så jeg kombinerte to tegninger.

Men da Linea kom hjem fra barnehagen fikk jeg kjeft.. prinsessa skulle jo være inni prinsesseslottet og ikke utenfor… og ikke hadde jeg laga hår på henne. Så hår måtte hun få, litt verre var det å få prinsessa inni huset… Men så fant vi ut at hun var prinsessa inni huset og da ble hun glad!

Kanskje litt vanskelig å se, men prinsessa har selvfølgelig et hjerte på brystet på kjolen sin 😉 Det tegner hun alltid. Kanskje litt påvirka av mammas mojo-kjoler…

Mønster: eget, prøvd meg på raglanermer for første gang på kjole
Stoff: Brun, rød og pink fleece, rosa velour med mønster, rød ribb – begge fra s&s
Pynt: Diverse knapper fra knappeskrinet mitt, pyntesømmer på symaskinen

Legg igjen en kommentar

 
