Min hobbyverden

Litt om livet mitt og alle hobbyene mine

Broderi-veske fra Symani

Posted by isteenstrup den 16 januar , 2010

Veske sydd på kurs med Pelse Asboe. Der lærte vi å bruke de innebygde broderiene på en ny måte. Her er O-er brodert på filt med metallisk tråd og deretter klippet ut. Trådene er sydd med vanlig symaskin. Deretter er de flettet sammen med o-ene og sydd på silke midt på veska. Stoffet ellers er faktisk laget av brennesle.

2 kommentar to “Broderi-veske fra Symani”

  1. Nicole Alexandra Weber Stewart said

    Originell bruk av materialer!
    Ser ut som det er skikkelig vanskelig å lage. Respekt!

  2. […] Brennesleveske 16/01/2010 veskebloggeren Kommenter Gå til kommentarer På Min hobbyverden-bloggen fant jeg i dag en høyst uvanlig veske laget av ståltråd og brennesles… […]

Legg igjen en kommentar

 
