Min hobbyverden

Litt om livet mitt og alle hobbyene mine

Svart og lilla er knall sammen!

Posted by isteenstrup den 14 desember , 2009

Fleecekjole “Liza” str 42

Fleecekjole i svart polarfleece med detaljer i to lillanyanser. Alvehette med dusk med kontrastkant. Todelt trompetermer med lilla ytterst. Her er det sydd en topcoversøm som tar opp igjen det svarte i kjolen. Hjerte på brystet med lysere lilla kontrastsøm og et lilla bånd med små blomster under bysten.

Kjolens ca mål: Total lengde 102 cm, bringemål 90 cm, fra skulder til bringe 37 cm og ermer 60 cm.


Fleecekjole “lilla kjærlighet”

Fleecekjole i svart polarfleece med detaljer i to ulike lillafarger. Hjerte på brystet og to hjerter nede på skjørtet, to kontraststriper under bysten og kontrastkant på ermer og hette.

Én kommentar to “Svart og lilla er knall sammen!”

  1. Linn said

    Jeg er helt målløs. For noen utrolig flotte kjoler du lager!! Jeg kunne tenkt meg en kjole til tulla mi på 2år og en matchende til meg. Men vanskelig å bestemme seg for farger. Vil ha alle jeg!!!

Legg igjen en kommentar

 
