Min hobbyverden

Litt om livet mitt og alle hobbyene mine

To kjoler til meg selv!

Posted by isteenstrup den 9 desember , 2009

Stoff og stil har byttet leverandør på fleecen sin, og den nye fleecen er helt anderledes enn den gamle…. Mer slaskete og større «nupper»… Jeg har sydd en kjole til meg selv for å teste denne fleecen. Den er god å ha på, men ser mer utvasket ut enn mine andre kjoler som har vært vasket mange ganger…

Så har jeg sydd en kjole i et nydelig ullstoff kjøpt på en sybutikk i Tønsberg. Den er myk og god. Har filtet inn tre blomster i turkis/blå-toner på stilker nede på skjørtet og et på brystet. Effektsømmer rundt blomstene og et nydelig bånd under bysten.

Legg igjen en kommentar

 
