Min hobbyverden

Litt om livet mitt og alle hobbyene mine

Hettegenser til Evander

Posted by isteenstrup den 27 august , 2009

Evander trenger nytt tøy til barnehagestart… så her er en hettegenser. Kun hetten er foret, så genseren passer perfekt til en tidlig høst. Jeg har sydd på en lomme med et broderi av en sjiraff, en zebra og en bamse i en vogn.

Mønster: Raglangenser fra Ottobre 04/09

Stoff: Grå isoli, pigvin-jersey, rustoransje rundribb – alle fra stoff og stil

IMG_7478IMG_7486

Bak på genseren har jeg brodert Evander med tofarget broderitråd.

IMG_7487

Legg igjen en kommentar

 
