Min hobbyverden

Litt om livet mitt og alle hobbyene mine

Endelig litt nytt fra meg! Fleecekjoler og ulljakke

Posted by isteenstrup den 20 august , 2009

Fleecekjole “mine kjære” str 38

Fleecekjole i limegrønn polarfleece med detaljer i dyprød. Hjerte på brystet og hetta, tråddekor rundt hetta, ermene og skjørtekanten og opp i hjerte. Det er brodert navn i hjertene på ermene. I hjertet på skjørtet står det: Kjærligheten er dyp som havet

IMG_7428IMG_7430

IMG_7429

Fleecekjole “ocean girl”

Fleecekjole i svart polarfleece med detaljer i turkis og lyseblått. Hjerte på brystet og to hjerter på skjørtet. Kontrastsøm rundt kanten nede, under bysten og i spiral rundt ermene. Trompetermer er delt med overlocksøm. Rund hals.

IMG_7423IMG_7424

Ulljakke “blomster” str 5 år – *solgt*

En deilig høstjakke i brun frakkeull. Lommer og hette er foret med et nydelig blomsterstoff. Blomsterapplikasjon på ermene. Kanter i pink. Navnebroderi på ryggen.

IMG_7431IMG_7432

Fleecekjole “sommerdrøm”

Fleecekjole i koksgrå polarfleece med detaljer i rødt, pink, lyserosa og lime. Kjolen har tre blomster, derav to på stilker. Alle er pyntet med en svart sten i midten. Det er også applikert på en øyenstikker.

IMG_6938IMG_6940

IMG_6939

Fleecekjole “Live” – *solgt*

Fleecekjole i dyprød polarfleece med svarte detaljer. Kjolen har korte ermer og rund hals, slik at den passer perfekt med det halvfine sommerværet som har vært… Tre svarte hjerter der to er brodert med navna til kundens kjære.

IMG_6935IMG_6936

Fleecekjole “sjokolade”

Fleecekjole i gråmelert polarfleece med detaljer i nougat og brunt. Kjolen har et nydelig bredt bånd under bysten og to hjerter nede på skjørtet.

IMG_6933

Én kommentar to “Endelig litt nytt fra meg! Fleecekjoler og ulljakke”

  1. annesan said

    «Min kjære» elsker jeg, og angrer nå at jeg ikke gikk for limegrønn likevel!

    Flinka!

Legg igjen en kommentar

 
