Min hobbyverden

Litt om livet mitt og alle hobbyene mine

Mine siste mojo-kjoler

Posted by isteenstrup den 17 juni , 2009

Ullkjole “Dragonfly F & K”

Ullkjole i lime ullfilt sydd på bestilling. Kjolen har tre blomster og en øyenstikker filtet inn i rødt, pink, lysrosa og svart. Bak på kjolen er det applikert på to hjerter med brodert F og K på. Kjolen skal brukes som aftenkjole i et bryllup! Vi ønsker brudeparet til lykke med dagen.

IMG_6755IMG_6758

IMG_6757

Fleecekjole “duo heart” str 38

Kjole i brun polarfleece med to hjerter i rødt og rosa.

IMG_6761

Fleecekjole “mine kjære”

Fleecekjole i limegrønn polarfleece med detaljer i pink. Hjerte på brystet og hetta, tråddekor rundt hetta, ermene og skjørtekanten og opp i hjerte med brodert navn.
IMG_6683IMG_6685

Fleecekjole “sort hjerte”

Fleecekjole i sort polarfleece med turkise detaljer.

IMG_6527

Legg igjen en kommentar

 
