Min hobbyverden

Litt om livet mitt og alle hobbyene mine

T-skjorte og shorts str 2 år

Posted by isteenstrup den 24 mai , 2009

Har sydd et sommerantrekk til Evander. Første gang jeg prøver raglanermer. Er spent på hvordan den blir på!! Shortsen har allerede vært i bruk noen dager.

Mønster: Shorts fra Sy sejt barnetøj, t-skjorte er et modifisert Ottobre-mønster fra 2008/8 tror jeg
Stoff: Grønt flodheststoff i interlock fra jofotex, lys blå ribb fra Stoff og stil
Broderi: fra en samlecd med barnebroderier fra stichitize

IMG_6446IMG_6448

IMG_6447IMG_6444

IMG_6449

IMG_6450

Nærbilde av applikasjonsstingene sydd med min nye symaskin!!

Legg igjen en kommentar

 
