Min hobbyverden

Litt om livet mitt og alle hobbyene mine

Ny symaskin i hus! Pfaff performance 2058

Posted by isteenstrup den 24 mai , 2009

Jeg har kjøpt meg ny symaskin!! Føler meg litt utro mot Janome, siden jeg har 5 janomemaskiner i hus. Men fikk et godt tilbud fra Sy med oss som jeg ikke kunne motstå. Kjempegod service der!! Det jeg falt for med denne maskina var blant annet touchskjermen!!!

Den perfekte symaskin for quilting og anna syarbeid. Stor arbeidsflate og ekstra høgt syfot lyft. Enkel i bruk. 240 saumar, 26 nyttesaumar, 17 quiltesaumar (kun frå Pfaff – også «gamaldagse» quiltesaumar), 10 overlocksaumar, 129 pyntesaumar, 17 satengsaumar, 20 korstingsaumar, 12 knapphol, 10 holsaumar, og 4 alfabet.. Opptil 9mm stingbreidde. Speilvending av saumar. «Sy sakte» funksjon. «Info» panel. Nålstopp oppe/nede med automatisk lyfting av trykkfot. Låst bakoversaum, innebygd «IDT» overtransportør, kun hjå Pfaff. Innebygd nål-i-tredar. LCD berøringsskjerm. Info. knapp. Nedsenkbar transportør. Frihåndssaum. elektroniskknelyftar for trykkfot, 30 innebygde minne. + mange andre funksjonar. Leverast med hardplast koffert, mykje tilbehør og norsk instruksjonsbok.

Førsteinntrykket var faktisk ikke så bra, da jeg ikke klarte å få den til å sy… men etter nye knoting fant jeg ut at trådsnella stod feil vei. Og når jeg fiksa opp i det sydde den veldig bra. Har bare testa den så vidt på noen prøvelapper enda. Men den syr pent og jeg er veldig fornøyd forløpig.

Har bestilt meg litt ekstrautstyr nå. 30 spoler, usynlig glidelås fot, åpen applikasjonsfot og snor-fot. Gleder meg til dette dukker opp.

3 kommentar to “Ny symaskin i hus! Pfaff performance 2058”

  1. Lillepooh said

    Grattis med ny maskin i hus…

    Klem…

    • mojodesign said

      Tusen takk!! Har dessverre ikke fått testet den noe særlig pga sykt barn da… Men håper minsten kan sove i vogna i dag, så kanskje jeg kan sy litt!

  2. Shamu said

    Å himmel, har du kjøpt ny maskin?? 🙂
    Har du solgt den gamle, eller er det suppleringsmaskin?

    Spennende med nytt merke! Veldig spent på hva du syns om denne. 🙂

Legg igjen en kommentar

 
