Min hobbyverden

Litt om livet mitt og alle hobbyene mine

Sommerskjørt til Linea

Posted by steenstrup den 30 april , 2009

Har laget to sommerskjørt til Linea. I lilla selvfølgelig. For det er den fineste fargen i hele verden – helt opp til himmelen, i følge Linea.

Mønster: eget
Stoff: Ribb og mønstret babycord fra stoff og stil

img_6090

Mønster: eget
Stoff: Ribb fra stoff og stil, elefant interlock fra jofotex og bomullsstoff fra hobbybutikken i Horten

img_6091

2 kommentar to “Sommerskjørt til Linea”

  1. Shamu said

    Nydelige skjøt du har laget! 🙂
    Og helt enig med lillemo, lilla ER virkelig en nydelig farge!

    Jeg har sendt en utfordring videre til deg i bloggen min. 🙂

  2. Tone Irén said

    Vanvittig fine Ingrid !!!!! Stilig mønster du har funnet frem til !

Legg igjen en kommentar

 
