Min hobbyverden

Litt om livet mitt og alle hobbyene mine

Nytt trådstativ og mere broderitråd

Posted by isteenstrup den 14 april , 2009

I dag har min kjære hengt opp et nytt trådstativ under det forrige og jeg har fylt det opp med masse fin broderitråd

dsc00076

2 kommentar to “Nytt trådstativ og mere broderitråd”

  1. Så flott, har han laget det selv eller er det kjøpt. Jeg er på jakt etter noe slikt jeg. Kanskje du vet hvor jeg kan finne det? Holder på å lage syrom.
    MVH
    Hanne

Legg igjen en kommentar

 
