Min hobbyverden

Litt om livet mitt og alle hobbyene mine

Sykurs og landstreff for sykroken

Posted by isteenstrup den 22 mars , 2009

Heisann!!
Nå ligger jeg her i den store dobbeltsenga mi på hotellet! Jeg har fått et stort flott rom, i motsetning til noen andre her…hehe

Vi har hatt en kjempekoselig dag. Jeg har sydd to apekatter (kunne jo ikke komme hjem med bare en apekatt.. da hadde det blitt krangling da) og kommer ikke til å sy noen flere! Å stappe 4 tynne armer og 4 tynnere ben var dødskjedelig…urk…Mine apekatter har anoreksi i bena, skjeve ører osv… Men de ble nå søte til slutt.

Masse god mat, mye skravling og bare kos. Nå er jeg trøtt og skal snart sove. Gleder meg til hotellfrokost i morgen!!!

img_5567

Her er alle apekattene samlet

img_5569

Mine apekatter koser seg på hotellrommet!

img_55791

Legg igjen en kommentar

 
