Min hobbyverden

Litt om livet mitt og alle hobbyene mine

Husmorweekend, sykurs og ny kjole

Posted by isteenstrup den 20 mars , 2009

I helgen skal jeg på landstreff for sykroken.no. Så da måtte jeg sy meg en ny kjole! Gleder meg sånn til en helg med skravling, søm og god mat. Ikke minst å sove på hotell!!! I kveld skal jeg besøke Anita og sove over hos henne før kurset starter i morgen tidlig. Åhh… det skal bli så koselig!!

Her er iallefall kjolen: Ingrids blomsterdrøm (inspirert av kjolen Benediktes blomsterdrøm)

img_5561img_5560

Og et lite actionbilde tatt med selvutløser….

img_5565

Én kommentar to “Husmorweekend, sykurs og ny kjole”

  1. SONJA JØRGENSEN said

    Ja, dette var atter en nyyydelig kjole i kolleksjonen – det må bli en stor slager nå til sommeren:-))
    Lykke til videre!

Legg igjen en kommentar

 
