Min hobbyverden

Litt om livet mitt og alle hobbyene mine

Jeg har fått hemmelig venn gave!!

Posted by isteenstrup den 14 mars , 2009

Denne delikate gaven fikk jeg i posten i dag fra en hemmelig venn på sykroken.

img_5515

Se så mye flott jeg fikk!!

img_5516

5 flotte stoff, noe er Amy Butler kanskje alle? Gleder meg til å sy noe av de! Herlige vårfarger. Ble rent i vårstemning her. To av disse stoffene har jeg sikla på før (det øverste og nederste)

En søt liten pung som snuppa la sin elsk på

Sjokolade (den gjemte jeg unna før snuppa kom…hehe)

Et strykemerke i hjerteform og et med strasstener

Et råkult bånd i rødt, oransje og pink! Passer perfekt til kjolen jeg holder på med til storesøster.

Masse søte knapper. Hjerteknapper, blomsterknapper og bilknapper.

Et hyggelig og fint kort

img_5517

img_5518

2 kommentar to “Jeg har fått hemmelig venn gave!!”

  1. Lissen said

    Så heldig du er!

    For en nydelig gave. Men hvem tror du den er fra?

Legg igjen en kommentar

 
