Min hobbyverden

Litt om livet mitt og alle hobbyene mine

Elefant-genser – bruk av skråbåndsfot for første gang!

Posted by steenstrup den 13 mars , 2009

Dette ble en prøvegenser med litt nybegynnertabber ja… Første gang jeg har laget mitt eget broderi. Det er jeg kjempefornøyd med. Elefanten ble kjempesøt. Første gang jeg har laget lommer… og her gjorde jeg mange tabber. Glemte å sy på lomma før jeg sydde på skråbånd, stoffet og lomma kom oppned. Litt knoting der altså… Og første gang jeg har testa skråbåndsfoten til coverproen. Krangla litt i starten, men så gikk det ganske så greit. Har nok endel trening før det blir perfekt, men det var gøy og resultatet blir jo bra. Og ja førstegang med ribb som skråbånd. Altså mye første-gang her!

img_5514

Den nye eieren var strålende fornøyd med sin nye genser!

img_5512img_55111

3 kommentar to “Elefant-genser – bruk av skråbåndsfot for første gang!”

  1. Solstråle said

    Denne jumperen ser deilig ut og har en herlig fargekombinsajon. Denne liker jeg!!

    Hilsen fra symarie.blogspot.com

  2. Lissen said

    Lekker! Og skjønne bilder av den kommende fotomodellen 🙂

Legg igjen en kommentar

 
