Min hobbyverden

Litt om livet mitt og alle hobbyene mine

Kjole til Trudes 30-årsdag

Posted by steenstrup den 11 februar , 2009

På lørdag var jeg i Trude sin 30-årsdag og da måtte jeg jo sy meg en ny kjole! Bursdagen var kjempehyggelig og jeg fikk mye skryt for kjolen 🙂 Trude fikk gavekort på en fleecekjole som jeg skal sy, så det blir spennende å se hva hun velger seg ut.

Sydd i koksgrå polarfleece med røde og knall rosa detaljer. Den har et brodert hjerte på brystet, tre «diamanter» akkurat i utrigningen, trompetermer med topcoversøm og kontrastbånd som snurrer rundt og rundt ermet… Nede på skjørtet er det tre hjerter, med navna på mine kjære brodert inn.

img_5220

3 kommentar to “Kjole til Trudes 30-årsdag”

  1. Tina said

    Så lekker den kjolen ble!!!

    -tina-

  2. SONJA JØRGENSEN said

    Ja, den kjolen ble rålekker. Er det mulig å bestille en i str 36 ??

    Med hilsen Sonja

Legg igjen en kommentar

 
