Min hobbyverden

Litt om livet mitt og alle hobbyene mine

Endelig sydd litt til ungene igjen!

Posted by isteenstrup den 22 januar , 2009

Mest av alt for å teste den nye broderimaskina….

Genser til Evander med alien og romskip på…

img_5077 img_5078

Det var en storfornøyd gutt

img_5087

Linea fikk seg ulltunika med sommerfugl på

img_5090

Her koser de seg begge to i hjemmesydde klær

img_5092

Og tunikaen likte Linea så godt at hun ville sove i den… men det fikk hun ikke lov til… og dermed måtte jeg sy en ny nattkjole til henne også

img_5134

img_5135

Denne tror jeg ble for stor til Linea… så den kommer kanskje for salg….

img_5136

Legg igjen en kommentar

 
