Min hobbyverden

Litt om livet mitt og alle hobbyene mine

3 nye kjoler

Posted by isteenstrup den 8 januar , 2009

Fleecekjole “hjertekrøll” str 36

Fleecekjole i koksgrå polafleece med røde hjerter på brystet og nede på skjørtet. Rød kant rundt hele skjørtekanten og opp i en krøll mot hjertet. Høy hals og trompetermer. Mål på kjolen kan fåes på forespørsel.

img_4952img_4957

Denne ligger tilsalgs på mojodesign.no


Fleecekjole “nyttårshjerter”

Denne kjolen i koksgrå polafleece er sydd på bestilling til en kunde. Den har et hjerte på brystet og to nede på skjørtet i gammelrosa fleece. Hun skal også ha en lik kjole til datteren i omvendte farger. Denne skal jeg sy i kveld eller i morgen!

img_4948


Fleecekjole “T & J”

Denne kjolen i svart polarfleece er sydd på bestilling til en tidligere kunde. Hun ønsket forbokstavene til barna sine brodert inn i et hjerte nede på skjørtet. Kjolen har alvehette, trompetermer og pyntebånd i grå rundt ermene, hetta og kanten nede.

img_4944img_4946

Det er bare så gøy å sy nye kjoler til tidligere kunder! Det betyr jo at de er veldig fornøyd og det er bra!!

2 kommentar to “3 nye kjoler”

  1. Kari Fløttum said

    Hei!
    Jeg liker kjolene dine veldig godt, og lurer på om noen er til salgs. Er på utkikk etter en turkis kjole str.10 år. Kan du hjelpe meg?????

Legg igjen en kommentar

 
