Min hobbyverden

Litt om livet mitt og alle hobbyene mine

Årets hjemmelagde julegaver

Posted by isteenstrup den 25 desember , 2008

Her er alle julegavene jeg har laget til venner og kjente i år. For det meste luer, sjal og kjoler. Håper alle ble fornøyd!! Mangler bilder av noen gaver da… men skal prøve å få tatt bilde i løpet av jula på de jeg kan…

4 kommentar to “Årets hjemmelagde julegaver”

  1. randi said

    wow.så utrolig mye fint du har inne her:-) blir nesten stum jeg..vil du dele mønster på de kjolene dine eller? går med en liten tanke her at det hadde vært morsomt å prøve seg på noe slikt:-)

    fortsatt god jul og godt nyttår:-)

    Randi

  2. gamlå said

    Heisann

    Må bare si at jeg er helt imponert over alt det flotte du har laget. Kjempe flink er du.

    Godt Nytt år.

    hilsen Gamlå

  3. Så flotte julegaver !!!

Legg igjen en kommentar

 
