Min hobbyverden

Litt om livet mitt og alle hobbyene mine

Ullkjole «snøprinsesse» str 36

Posted by steenstrup den 15 desember , 2008

Dette er et prosjekt jeg har tenkt lenge på. Fantasert om hvordan jeg skulle pynte. Grublet på ulike løsninger. Og jeg må si at jeg er veldig fornøyd med resultatet!

Kjolen er sydd i ullboucle fra stoff og stil og det er filtet inn tre hjerter i turkis ull. Hvert av hjertene har fått filtet en blå ulltråd rundt kanten og sydd på en liten «diamant». Rundt ermene og kanten på kjolen går den samme blå ulltråden igjen og det er sydd på fuskepels nederst.

img_4656

img_4657

Nærbilde av hjertet på brystet

img_4660

Nærbilde av hjertene nede på skjørtet og fuskepelskanten.

Tror dette blir julekjolen min i år 🙂

Én kommentar to “Ullkjole «snøprinsesse» str 36”

  1. For en fantastisk flott kjole.
    Denne falt jeg helt og fullstendig for.
    Blir nok en fulltreffer til julekjole denne.

Legg igjen en kommentar

 
