Min hobbyverden

Litt om livet mitt og alle hobbyene mine

Et syrom blir til…..

Posted by steenstrup den 13 desember , 2008

Vi skal bruke kjellerstua som syrom og kinorom. Den er ca 25 kvm. Planen er å sette opp en 4 m lang eikebenkeplate langs veggen med vindu. Under den skal det være et 40 skap med uttrekkbart strykebrett og skuffer med demping. Andre enden skal det være en 60 cm skap med hyller og et 30 skap med fullutrekksskuffer. Langs hele veggen under benkeplaten skal vi snekre noen smale hyller slik at det blir god plass til bena!



Innenfor kjellerstua, rett ved sybordet, har vi et lite rom på ca 2 kvm som skal være walk-in-stoff-skap!!! Det blir jo helt fantastisk

Jeg har nå fått sortert en del av sommerens nyinnkjøpte stoffer (de gamle stoffene er i walk-in-stoff-rommet som forløpig er et lagerrom)i en magikerhylle fra ikea. I tillegg fikk jeg plass til alle overlocktrådene mine!

img_4627

Og en liten sniktitt på den kommende sypulten… Men forløpig er det ganske så stappa der inne da.. vi bruker jo kjellerstua (syrommet) til soverom mens vi pusser opp soverommet vårt. Mangler to skuffefronter da, men de kommer straks på plass… Over disse er skuffen med det uttrekkbare strykebrettet.

Se bort i fra alt verktøyet til høyre og de store eskene…hehe.

img_4630

Legg igjen en kommentar

 
