Min hobbyverden

Litt om livet mitt og alle hobbyene mine

Julekjoler til småpiker?

Posted by isteenstrup den 4 desember , 2008

Ullkjole/tunika “hjerte” str 4/5 år

Ullkjole/tunika i mørk rød ullfilt. Denne har et hjerte filtet inn på brystet og et hjerte bak på skjørtet.

img_4425img_4419

Fleecekjole “bamse” str 3/4 år

Fleecekjole i rød polarfleece med et skjønt bamse-broderi på brystet. Alvehette med kontrastkant. Passer som julekjole.

img_4427img_4429

Fleecekjole “snømann” str 3 år

Den perfekte julekjole i rød polarfleece med en applikert snømann med smykkeperler som øyne og knapper, gulerotknapp til nese og fleeceskjerf. Alvehette med en liten dusk.

img_4424img_4423

img_4422

Én kommentar to “Julekjoler til småpiker?”

  1. annesan said

    Heisann, tøffa. Så mye lekkert du har laget i det siste!!

    I dag får jeg besøk fra NRK, og da skal jeg stille i Mojo-kjolen min!

    I bloggen min finner du at jeg har «tagget» deg, så får du litt annet enn søm å tenke på noen minutter også! Ønsker deg ei strålende adventstid!

Legg igjen en kommentar

 
