Min hobbyverden

Litt om livet mitt og alle hobbyene mine

Julekjole til søsteren min og en bestillingskjole

Posted by steenstrup den 24 november , 2008

Fleecekjole «Rødhette» str 36

En herlig julekjole i rød polarfleece med hvite kontraster på hetta og ermene sydd til min kjære lillesøster. På brystet er det et nydelig broderi som gjør kjolen julete, samtidig som det går an å bruke den utenom julesesongen. Alvehette med dusk er et must på denne kjolen.

img_4400img_4403

Fleecekjole “paprika” str 40/42

Fleecekjole i paprika polarfleece med svarte detaljer. Alvehette med dusk, hjerte på brystet og et nydelig pyntebånd i svart, gull og rødnyanser under bysten.

img_4399

Legg igjen en kommentar

 
