Min hobbyverden

Litt om livet mitt og alle hobbyene mine

Ny kjole til julebord i kveld….

Posted by steenstrup den 1 november , 2008

Fant ikke noe å ha på meg og ikke var jeg sikker på kleskoden…. så da slengte jeg sammen en kjole nå i ettermiddag… Den ble passe elegant, men samtidig hverdagslig og fin… Så nå håper jeg å gli rett inn uansett klesstil 🙂

Sydd i lys blå polarfleece med dyp utringing og et nydelig pyntebånd under bysten i hvitt og sølv. Kjolen har et hjerte i sølv nede på skjørtet.

Nå er jeg klar til fest!!!

3 kommentar to “Ny kjole til julebord i kveld….”

  1. Denne kjolen var bare nydelig!!
    du er så kreativ!!:)

  2. Nina said

    Utrolig flott kjole det der! Hvor mye hadde det kostet å fått bestilt en slik? 🙂

    • mojodesign said

      Takk for det. Denne koster 1399,- + kr 500 i spesialbestillingstillegg. Porto kommer i tillegg. Sjekk mojodesign.no for mer informasjon.

Legg igjen en kommentar

 
