Min hobbyverden

Litt om livet mitt og alle hobbyene mine

Sommerkjole til mamma

Posted by steenstrup den 28 september , 2008

Denne kjolen sydde jeg i sommer en gang, men hadde glemt den helt bort til vi var og så på noen designerkjoler. Mamma falt helt for en kjole som faktisk var utrolig lik denne, bare i andre farger. Og jeg som aldri hadde hørt om den designeren før engang. Merkelig hvordan man tror man har funnet på noe nytt og så finnes akkurat det samme i butikken…. Great minds think alike…hehe

Så da hun kom på besøk og fikk prøve denne, måtte den bare bli med henne hjem!

Photobucket

3 kommentar to “Sommerkjole til mamma”

  1. Stine said

    Så fin en kjole, flink du er. Nydelige farger i den er det også!
    Kjempeflott!

  2. Hildegunn said

    Hei!
    Veldig flotte kjoler, selger du og syr du i annet stoff enn fleece. Liker ikke fleece så godt, tett og syntetsik. men utrolig flotte modeller og pynt du finner på. SÅ vil gjerne kjøpe en kjole av deg. Bruker ca S.

    mvh
    Hildegunn som også syr litt og har dilla på selvsydd

Legg igjen en kommentar

 
