Min hobbyverden

Litt om livet mitt og alle hobbyene mine

Tunika i ullfilt

Posted by steenstrup den 16 september , 2008

Har fått litt dilla på disse tunikaene i ullfilt. Der er jo så fine og gode å gå med.

Her er en som jeg tenkte mamma skulle få. Den mangler litt tilpassing og siste finish, men siden hun kommer i slutten av uken venter jeg med da til å gjøre den ferdig. Her har jeg testet ut den nye filtemaskinen. Brukt litt ulike teknikker og synes det ble ganske kult!

Photobucket

Har også ferdigstilt de to andre tunikaene i ullfilt, så her er litt detaljbilder.

Photobucket

PhotobucketPhotobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Én kommentar to “Tunika i ullfilt”

  1. annesan said

    Disse tunikaene er skikkelig herlige. Er ellers dypt imponert over den flotte produksjonen din!

    Hvis du tar en titt i bloggen min finner du en liten oppmerksomhet til deg fra meg 😉

Legg igjen en kommentar

 
