Min hobbyverden

Litt om livet mitt og alle hobbyene mine

Nok en halvferdig tunika

Posted by steenstrup den 13 september , 2008

Denne er jeg bare såå fornøyd med og gleder meg til å få ferdig. Ullfilten med broderier er så nydelig og vel verdt den dyre prisen (85 kr for 25 cm) og gjorde seg veldig som pynt på tunikaen. Dette tror jeg kan bli en nytt yndlingsplagg.

2 kommentar to “Nok en halvferdig tunika”

  1. Anne Olga said

    Denne var virkelig fin! 😀 Hvor får du tak i ullfilt med broderier? Kan man sy ullfilt med vanlig symaskin? Og hva gjør en filtemaskin? Det ble mange spørsmål på en gang fra en fasinert sy-amatør 🙂

    • mojodesign said

      Takk for det! Ullfilt med broderier er kjøpt på Stoff og stil. Du kan godt sy ullfilt med vanlig symaskin, men er er fordel med overlock eller overtransportør slik at du får dratt stoffene likt. En filtemaskin filter sammen to stoff, eller filter ull/garn ned i ullfilt feks. Som en filtenål, bare at maskina gjør jobben (har 5 små nåler)

Legg igjen en kommentar

 
