Min hobbyverden

Litt om livet mitt og alle hobbyene mine

Prinsessekjoler til Ingrid og Julie

Posted by isteenstrup den 2 september , 2008

Da jeg var i Bergen forrige helg hadde jeg med gaver til tvillingene til Gjertrud. De fikk hver sin prinsessekjole som ventet på de på senga da de kom hjem. Det ble store øyne og to glade jenter da de skjønte av kjolene var til dem!

Kjolen til Ingrid i petrolblå fleece:

Kjolen til Julie i gammelrosa fleece:

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Legg igjen en kommentar

 
