Min hobbyverden

Litt om livet mitt og alle hobbyene mine

Prinsessekjole i gave til Guro

Posted by isteenstrup den 14 august , 2008

I dag skal Linea i bursdagsbesøk til Guro i barnehagen. Da har jeg sydd en liten prinsessekjole i str 4/5 år i gave. Guro elsker prinsesser, så jeg håper den vil falle i smak!

IMG_3764-1.jpg picture by mojodesign-bilder

Detaljer av prinsessekrone med broderi. Prinsessekronen er applikert fast med en sølvtråd med skimmer og Guro er brodert i fonten Gotic.
IMG_3765.jpg picture by mojodesign-bilder

Detaljer av tyllkanten nederst:
IMG_3766.jpg picture by mojodesign-bilder

Mønster: Eget
Stoff: Lyserosa og grå polarfleece og hvit tyll fra stoff og stil.
Pynt: Rosa silkebånd

Én kommentar to “Prinsessekjole i gave til Guro”

  1. Fit mum said

    Har sett på prinsessekjolene dine, og de var skikkelig artige! Men denne var noe for seg selv, altså!

Legg igjen en kommentar

 
