Min hobbyverden

Litt om livet mitt og alle hobbyene mine

Fleecegenser til Linea

Posted by isteenstrup den 14 august , 2008

Etter litt laber sylyst i sommer måtte jeg finne på noe gøy for å få inspirasjonen og sylysten tilbake. Prosjektet ble en fleecegenser! Den var kjempegøy å lage, men hetten ble litt stor.. så tror nok jeg tar det opp og lager den litt mindre.

IMG_3748.jpg picture by mojodesign-bilderIMG_3752.jpg picture by mojodesign-bilder

Linea er sponsa av mojo design 🙂 hehe

IMG_3753.jpg picture by mojodesign-bilder

Nærbilde av stoffet i hetta
IMG_3754.jpg picture by mojodesign-bilder

Applikasjon og broderi
IMG_3755.jpg picture by mojodesign-bilder

Mønster: i utgangspunktet form 2 i meedom-boka, men den ble ganske så tilpassa underveis, endra både bredde halsåpning og hette.
Stoff: Turkis polarfleece og lyseblå ribb fra stoff og stil, mønsterstoff i flanell fra usa
Detaljer: Fleece i lyseblå, koksgrå og hvit, rosa silkebånd, blå kroklisse og brodering med fonten ?

Legg igjen en kommentar

 
