Min hobbyverden

Litt om livet mitt og alle hobbyene mine

Noen av kosebuksene jeg har sydd i sommer

Posted by isteenstrup den 11 august , 2008

Her er noen av kosebuksene jeg har sydd i sommer…

Bukse sydd på bestilling i grå polarfleece med bamse brakar applikasjon og poteavtrykk på ene foten. Mørk grå ribb i livet og nede i bena.

Kosebukse sydd i deilig knall rosa babycord. Hvit ribb i liv og i beina. Denne buksen har et hjerte med en ku applikert i rumpa.

Kosebukse som passer til fleecejakken “rosa dalmatiner”. Denne er sydd i et deilig flanellstoff og har rosa ribb i livet og nede i beina.

Sydd på bestilling i turkis polarfleece med brune detaljer. Ribb i livet og i beina. Applikert på en bamse i rumpa og et poteavtrykk på ene foten.

Sydd i turkis polarfleece, med lys blå ribb og en skjønn applikasjon av en elefant i rumpen.

Legg igjen en kommentar

 
